#
#
#
#

Zásilková služba

Připravíme Vám originální dárky přesně podle Vašich představ a doručíme Vám je do zaměstnání nebo domů. Postup je následující:

1. Vyberte si produkt, o který máte zájem. U každého produktu je uveden objem lahviček, do kterých Vám jej můžeme stočit. V sekci Dárky/Lahvičky si prohlídněte nabídku lahviček a zvolte si požadovaný druh. Lahvičky ručně popisujeme, takže pokud budete chtít doplnit individuální přání, připojte požadovaný text. Vybírat můžete i z nabídky již připravených Dárkových balíčků.

2. Vaši objednávku nám pošlete mailem na info@vomfasspraha.cz, my Vám ji potvrdíme a pošleme pokyny k platbě. Nezapomeňte uvést dodací adresu, kontaktní e-mail a telefon.

3. Po provedení úhrady Vám zásilku odešleme prostřednictvím České pošty jako „Balík do ruky“ a pojistíme jej jako „Křehké zboží“. Cena balného a poštovného je závislá na velikosti zásilky (např. u balíčku o hmotnosti 2 kg činí balné a poštovné 165 Kč).

4. Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Pokud je zásilka zjevně poškozená, adresát může odmítnout zásilku převzít. Poškozená zásilka bude vrácena odesílateli a reklamaci bude nárokovat odesílatel.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.